Ostutingimused

Käesolevad ostutingimused reguleerivad SA Haapsalu ja Läänemaa Muuseumid, registrikoodiga 90012432, aadress Kooli 5, 90502 Haapsalu (edaspidi Teenuse osutaja) ja muuseumi e-poes tellimuse vormistanud kliendi, (edaspidi Teenuse kasutaja) vahelisi õigussuhteid Teenuse osutaja poolt pakutavate toodete ostmisel ja müümisel e-poe vahendusel. Kasutades antud veebipoodi nõustute allolevate tingimustega täielikult. Kui Te ei nõustu antud tingimustega või osaga neist, siis on antud veebipoe kasutamine Teile keelatud.

I E-poe kasutamise eeldused ja tingimused

1.1. Haapsalu linnuse e-pood (edaspidi e-pood) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale .
Küsimuste korral palun võtke ühendust: linnus@salm.ee

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Teenuse osutaja ja Teenuse kasutaja vahelisi suhteid võlaõigusseadus ning teised Eesti Vabariigi seadused ja muud õigusaktid.

1.3. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse e-poe teenusesse muudatusi.

1.4. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta ostutingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale. Ostutingimuste muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas.

1.5. E-poes kuvatavad tooted on tavapäraselt laos olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või e-poe programmides.

1.6. Teenuse osutajal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:
– kaup on laost otsa saanud;
– kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
– kui Teenuse kasutaja ei vasta Teenuse osutaja poolt kehtestatud tingimustele.
Kui Teenuse osutajal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Teenuse kasutajaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui Teenuse kasutaja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

1.7. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

1.8. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.

1.9. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel.

1.10. Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutajapoolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

1.11. Müük toimub siis, kui Teenuse kasutaja on saatnud e-poe internetilehe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.

II Hinnad

2.1. Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Ostudele lisandub transpordi maksumus, mis on välja toodud veebipoe tellimise protsessis.

2.3. Eestisisene ja Soome transport toimub SmartPosti pakiautomaatidega või kulleriteenusega, muu rahvusvaheline transport lihtpaki või tähitud pakiga.

2.4. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu pärast Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

III Ostuprotsess

3.1. Soovitud toode tuleb lisada ostukorvi. Ostukorvis on võimalik muuta toodete koguseid ning valida sobilik transpordiviis.

3.2. Ostu sooritamiseks on Teenuse kasutajal vaja sisestada kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, aadress, sihtnumber, kontakttelefon, e-posti aadress) ja kohaletoimetamise info. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mida on võimalik mugavalt pangalingi kaudu tasuda.

IV Müügilepingu jõustumine

4.1. Müügileping jõustub pärast ostja tehtud makse laekumist Teenuse osutaja pangakontole.

4.2. Müügilepinguga kohustub Teenuse osutaja tegema võimalikuks kauba ülemineku ostjale.

4.3. Tasumata tellimused annuleeritakse 1 tööpäeva jooksul.

V Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

5.1. Teenuse kasutajal on õigus valida erinevate kauba kättesaamisviiside vahel ja kaupade transpordihind sõltub riigist ning kättetoimetamisviisist.

5.2. Kauba saatmiseks pakub Teenuse pakkuja välja erinevaid võimalusi: lihtkiri, Itella Smartpost postiautomaat või kuller, rahvusvaheline.

5.3. Teenuse kasutaja saab valida ka kaupadele ise järele tulemise võimaluse Haapsalus, aadressil Lossiplats 3.

5.4. Kui Teenuse kasutaja on valinud kohaletoimetamiseks ühe punktis 3.2. välja toodud võimalustest, siis toimub kauba kohaletoimetamine 7 tööpäeva jooksul.

5.5. Kui Osja on valinud kauba kättesaamisviisiks kaupadele ise järele tulemise, siis informeeritakse Teenuse kasutajat telefoni või e-posti teel, kui tema poolt tellitud kaubad on valmis üleandmiseks. Vastav info edastatakse teenuse Teenuse kasutajale hiljemalt 5 tööpäeva jooksul raha laekumisest Teenuse osutaja arveldusarvele.

5.6. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud teenuse Teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kokkuleppel Teenuse kasutajaga.

VI Makseviisid

6.1. E-poes on võimalik toodete eest tasuda pangalingiga või krediitkaardiga (Swedbank, SEB, LHV , Luminor, Coop Pank, Visa, Mastercard, Maestro). Kaardiga tasumisel suunatakse teid usaldusväärsesse sertifitseeritud kaardimaksete vastuvõtusüsteemi.
6.2. Makseid võetakse vastu eurodes.

VII taganemisõigus ja kauba tagastamine

7.1. Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Teenuse osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil linnus@salm.ee. E- kirjas tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).

7.2. Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa tagasi viivitamata, mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest.

7.3. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine teenuse osutajale.

7.4. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus.

7.5. Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.

7.6. Toote tagastamise soovi korral tuleb Teenuse kasutajal ostetud ese viivitamatult, mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada.

7.7. Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi viivitamata, mitte hiljem kui 14 kalendripäeva pärast lepingust toote tagastamise teate saamist.

7.8. Teenuse kasutaja kohustub kandma toote tagastuskulud 10 euro ulatuses, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud Teenuse kasutajatellimusele. Kui tagastuse põhjuseks pole Teenuse osutaja süül rikutud või puudulik toode, siis tasub tagastuskulud Teenuse kasutaja.

7.9. Juhul kui pärast toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta e-poe ostutingimustele siis raha Teenuse kasutajale ei tagastata ning tagastatud toode jääb teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse kasutaja.

VIII Pretensioonide esitamise kord

8.1. Teenuse kasutajal on õigus esitada toote kohta pretensioone Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud aja jooksul e-posti aadressile hele.otti@salm.ee või linnus@salm.ee.

IX Vastutus

9.1. Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust Teenuse kasutaja poolt toodetele tekitatud defektide eest.

9.2. Teenuse kasutaja kohustub kasutama e-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.

9.3. Teenuse kasutaja vastutab ise kõigi kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude e-poe teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.

9.4. Teenuse kasutaja vastutab täielikult e-poe kasutustingimuste ning seaduse või heade tavade rikkumisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.

Isikuandmete töötlemise põhimõtted

1. Isikuandmete vastutav töötleja on SA Haapsalu ja Läänemaa Muuseumid (Teenuse osutaja) registrikood: 90012432, aadress Kooli 5, 90502 Haapsalu.

2. Teenuse osutaja kasutab Haapsalu linnuse e-poe vahendusel tellimuse vormistanud klientide ja Teenuse osutaja uudiskirja saamiseks registreerunud isikute (Teenuse kasutaja) isikuandmeid teenuste osutamiseks vajalikus ulatuses.

3. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks e-poe kasutajana või uudiskirja saajana registreerides ja märgistades vastava kinnituse vormi.

4. Teenuse osutaja ei osuta käesolevates tingimustes sätestatud teenuseid alla 13-aastastele isikutele ilma nende vanema nõusolekuta.

5. Tellimuse esitamisel või uudiskirja saamisel Teenuse kasutaja poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud Teenuse kasutaja isikuandmeid kasutatakse käesolevates ostutingimustes vaid sätestatud müügiteenuse osutamiseks või uudiskirja postitamiseks.

6. Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse:
– Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
– Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
– SA Haapsalu ja Läänemaa Muuseumid on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
– Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

7. Töödeldavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed teenuse kasutaja tellimuse kohta on:
7.1. e-poes : eesnimi (eesnimed), perekonnanimi, telefoni number, e-post, tänav, maja/korter, linn/asula, postiindeks.
7.2. uudiskirja saamiseks registreerumisel: isiku e-posti aadress.

8. Teenuse kasutaja isikuandmeid, mis on vajalikud e-poest tellitud kauba kättetoimetamiseks Teenuse kasutajale, edastatakse kulleriteenust osutavatele ettevõttele.

9. Teenuse osutaja rakendab kõiki meetmeid, sh infotehnoloogilisi ja organisatoorseid, kogutud isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult Teenuse osutaja poolt selleks volitatud isikutel ja isikutel, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks või edastamine see toimub Teenuse kasutajavõi muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.

10. Teenuse kasutajal on õigus tutvuda teda puudutavate isikuandmetega, samuti paluda neid parandada või võtta tagasi nõusolek oma isikuandmete töötlemiseks ja kõrvaldada oma isikuandmed Teenuse osutaja hallatavast andmebaasist. Sellekohase taotluse palume saata e-posti aadressil: linnus@salm.ee.

11. Teenuse kasutajal on igal ajal õigus keelduda infokirja saamisest  ja paluda oma andmete eemaldamist Teenuse osutaja hallatavast andmebaasist, teavitades sellest e-posti aadressil: linnus@salm.ee. E-poe Teenuse kasutamisel oma isikuandmete töötlemisest keeldumise korral enne tehingu sooritamist, ei ole võimalik Teenust osutada ja kaupa Teenuse kasutajale tarnida.

12. SA Haapsalu ja Läänemaa Muuseumid on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

13. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

14. Teenuse kasutaja isikuandmeid säilitatakse kuus (6) kuud arvates tellimuse esitamisest. Uudiskirja saajate isikuandmed kustutatakse pärast uudiskirja tellimusest loobumist.

15. Teenuse kasutajal on õigus pöörduda käesolevates põhimõtetes sätestatud taotluste ja avaldustega Teenuse osutaja poole e-posti aadressil: info@salm.ee ning kaebusega Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole kui ta leiab, et isikuandmete töötlemisel on rikutud tema õigusi. Andmekaitseameti (AKI) kontaktandmed leiab AKI koduleheküljel aadressil www.aki.ee.

— — —

Küpsiste kasutamise tingimused

www.linnus.salm.ee veebilehel ja www.pood.salm.ee e-poes kasutatakse küpsiseid, et pakkuda külastajale mugavamat ja lihtsamat kasutajakogemust.

Küpsised on väikesemahulised tekstifailid, mida säilitatakse Kasutaja seadmes (näiteks arvutis, tahvelarvutis või mobiiltelefonis), kui külastad veebilehti. See tähendab, et korduvkülastuse korral loeb külastaja veebibrauser varem salvestatud küpsist ja annab info tagasi veebilehele, mis algselt küpsise paigaldas. Küpsised ei ohusta veebilehe külastaja arvutit mingil moel. Küpsiste kohta saate lisateavet veebilehel www.aki.ee/et/küpsised.

Küpsised aitavad meil näiteks saada infot selle kohta, kas külastaja on meie lehel uus või on seda varem külastanud.

Teil on võimalus seadistada oma seadmed selliselt, et lubate kõigi küpsiste kasutamist, Teile teatatakse küpsiste väljastamisest või Teile ei saadeta üldse küpsiseid. Kui Te ei soovi üldjuhul küpsiseid saada või soovite keelata teatud küpsiste kasutamise, peaksite muutma oma veebilehitseja seadeid. Kuna iga veebilehitseja on erinev, tutvuge oma eelistatud veebilehitseja menüüga „Abi”, et saada teavet küpsiste eelistuste muutmise kohta.

Veebilehelt http://www.allaboutcookies.org/ leiate põhjalikku teavet selle kohta, kuidas hallata ja keelata küpsiseid eri veebilehitsejates. Kui otsustate küpsiste kasutamise keelata, võib juhtuda, et kõik veebilehe osad ei toimi korralikult.